A l'espera del tren
No són cap novetat els problemes que pateix darrerament la xarxa de Rodalies. Unes molèsties que, malauradament, ja venen sent habituals per aquells que utilitzem Renfe com a principal mitjà de transport. El Govern espanyol ha intentat posar els instruments per paliar aquesta siutació i té previst una inversió de 100 milions d'euros dins un primer pla de xoc.
L´Executiu va dir ben clar que està disposat a prendre totes les mesures que estiguin al seu abast perquè aquestes situacions no est tornin a repetir , però demana temps als ciutadans i a les institucions per tal que el programa que es va aprovar el novembre passat sigui plenament efectiu.
Aquesta setmana el Ministeri de Foment ha donat llum verda, per exemple, una inversió de 14 milions d´euros destinats a la modernització de la catenària, que origina moltes avaries, en tres trams: Granollers, Mataró i Terrassa-Manresa .
.
.
6 comentarios:
Al servei de rodalies li cal una gran inversió.
Més regularirat i més capacitat d'usuaris, pq a les hores puntes és impossible respirar!
En Berlín, como entras ciudades, tanto el transporte suburbano como el que va por arriba, funcionaban todo el día, aunque no con la misma frecuencia, pero era muy útil.
Barcelona y rodalies es una ciudad con mucha más vida nocturna que Berlín y aún así sólo amplían horarios en los grandes eventos.
Al transporte público le falta dar un paso más en este sentido. Mejorar la mobilidad urbana por la noche también debería estar entre las prioridades políticas.
heu vist la darrera campanya d'IC-V de renfe? aquesta gent és una oportunista, pq utilitzen una queixa popular com aquesta per penjar la pancarta de torn.Potser s'obliden que són un partit polític i que la seva tasca també és aportar solucions. Ni tan sols van aconseguir el soterrament del tren, cosa que van estar prometent anys i anys.
"a peu ja hauríem arribat" això diuen els verds. Tenen raó a l'hora de parlar de les deficiències de rodalies, però és tot un oportunisme, com dius. Pq si fossi per ells a Sant Feliu només ens podríem moure a peu o en cotxe, pq durant tots els anys en els que han governat han aplicat una política de desídia, desaprofitant les oportunitats de fer arribar diversos transports públics a la ciutat.
Desde la campanya del 2003 a les automomiques, que jo recordi, icv demana mes inversions en RENFE, el que passa es que ara rebem les conseqüencies del govern del PSOE i PP a madrid, "durant tots els anys en els que han governat han aplicat una política de desídia". Renfe depen del govern estatal.
Publicar un comentario